GOOGLE KAMAPNĚ

BĚŽTE OBCHODU NAPROTI


Buďte u klienta ve správný okamžik
„Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“

Henry Ford



ZNAČKA

Budujte svojí značku a buďte vidět.

PŘÍLEŽITOSTI

Buďte u klienta ve správný okamžik, když se právě rozhoduje.

OBCHODY

Nechte ostatní inzerovat a Vy prodávejte.

MOŽNOSTI

Využijte příležitosti dříve, než to začne dělat konkurence.

Ať již máte webové stránky makléře, realitní kanceláře a nebo jen web nemovitosti, každou z těchto stránek musíte co nejefektivněji dostat mezi lidi. Svými stránkami můžete stavit jak svůj brand, tak stejně tak můžete zvýšit potenciál prodeje nemovitosti a nebo celého developerského projektu. Díky pravidelným Google kampaním jsem jen letos několika násobně zvýšil návštěvnosti všech prezentací developerských projektů a u projektů, které nabízí více realitních kanceláří jsem se stal jediným a nebo minimálně většinovým prodejcem těchto domů. A důvod? Zcela jednoduchý. Klienti, kteří hledají nové bydlení, si svojí nemovitost vytipují na realitních serverech a následně jdou hledat na přímo developera. Že takových klientů moc není? Bohužel je jich většina. Každý den je stejná či podobná frekvence nejzásadnějších klíčových slov, díky kterým by byl developer jednoduše dohledatelný. U projektu v Praze Hostavicích, který mám ve své nabídce a to exluzivně je každý den frekvence klíčových slov "Domy Praha Hostavice" a "Domy Jahodnice" v úrovni 80 hledání za den a více.
Pokud bych nedokázal eliminovat tato rizika, tak by se stalo, že bych inzeroval, utrácel peníze za drahou inzerci na realitních serverech a developer by vesele prodával. A ve výsledku by to dopadlo tak, že by na příště se mnou již nespolupracoval, poněvadž si to dokázal prodat sám. To že to bylo primárně díky mé inzerci, mu již nevysvětlíte.
Proto kampaně u nabídky developerských projektů jsou prakticky nezbytností. I proto jsem dokázal jen letos prodat více jak 40 domů z nabídky developerů a to za zcela minimálních nákladů do inzerce na realitních serverech

Samostatnou kapitolou jsou weby nemovitostí. U těchto stránek není prioritou a snahou najít přímého zájemce, což samozřejmě neznamená, že by se tak nemohlo stát. Ale i zde se najde spousty klientů. kteří v zoufalé situaci, kdy nemohou delší dobu najít vysněnou nemovitost začnou dohledávat pomocí vyhledávačů. Do dnes mi chodí poptávky na nemovitosti, které jíž mám dávno prodané a v analýzách a jejich zdrojích vidím, že na nabídku karty či web nemovitosti přišly z organického hledání Google search.
Samozřejmě největším přínosem kampaní u prezentace nemovitostí není až tak koncový klient, jako spíše ukázka prezentace mé práce. Pro Vás to je další zdroj případné nové nabídky, poněvadž nikdy nevíte jaký klient si reklamu otevře a navštíví Váš web nemovitosti. A s velkou pravděpodobností s takto precizně odvedenou prací takovéhoto klienta zcela jistě oslníte, poněvadž který klient nebude chtít za stejně vysokou provizi realitní kanceláře tyto přidané hodnoty navíc.
Největší výhodou vyhledávání na Google je, že oslovujete pouze klienty, kteří nyní právě hledají a platíte pouze za skutečné kliknutí a ne za zobrazení reklamy, jako to bývá na sociálních sítích.
Postupem času, kdy Vám začnou stránky přibývat, můžete začít tvořit publika a postupně začít oslovovat Vaše návštěvníky webů remarketingovými reklamami. Tato reklama má hned dvě velké výhody. A to, že opět oslovujete klienty, kteří na Vašich stránkách již jednou byly a samozřejmě, pokud se těmto klientům bude stále objevovat Vaše reklama, kterou jim budete chtít předložit, tak v očích takovýchto klientů budete jako skutečně velká firma nebo úspěšný realitní makléř, který má všude reklamu.


FontAwesome_f03e(8)_48

PROPAGACE ZNAČKY

Google kampaně jsou ideální volbou při budování vlastního brandu. Zcela nespornou výhodou oproti reklamám na sociálních sítích je, že zde platíte pouze za klik tzv. PPC. Vaše reklama se denně bude zobrazovat stovkám, tisícům klientů, kteří Vaší značku budou dostávat do podvědomí, ale Vy budete platit pouze za samotné kliknutí na Váše webové stránky.

FontAwesome_f087(6)_48

ZVÝŠENÍ PRODEJE

Můžete inzerovat na drahých realitních serverech, ale zároveň také můžete prodej nemovitosti a nebo developerského projektu podpořit reklamou. Pokud jste si již vyrobili webovou prezentaci nemovitosti, je zapotřebí ji také dostat mezi lidi. A Google kampaně jsou ideální volbou. Oslovujte klienty, kteří právě hledají a možná budete velice překvapeni, kolik klientů dohledává nemovitosti ve vyhledávačích.

FontAwesome_f015(11)_48

NOVÉ OBCHODY

O tom, jestli klienti chtějí nebo nechtějí spolupracovat s realitní kanceláří je zbytečné zde diskutovat. Já vždy budu tvrdit, že většina majitelů nemovitostí chce svěřit prodej realitní kanceláři. Pouze záleží na tom, v jakých vodách lovíte. Pokud chcete oslovovat majitele z řad, co chtějí spolupracovat s realitkou, tak musíte také v těchto vodách plout. A Google je jeden ze zcela nejefektivnějších zdrojů, kde takovéto klienty najít. Stejně tak jako Vy si hledáte ten nejvěrohodnější e-shop a nebo produkt, tak stejně tak majitel, který se rozhoduje o prodeji nemovitosti si tímto způsobem vyhledává renomovanou realitní kancelář, které svěří své milionové úspory.

MÁTE ZÁJEM O DALŠÍ INFORMACE?

Nenašli jste zde přesně co potřebujete? Nevadí. Napište nám a zkusíme pro Vás najít přesně to co potřebujete. Vždy se najde nějaké optimální řešení.

Napište nám zprávu.