BĚŽTE OBCHODU NAPROTI
Buďte u klienta ve správný okamžik
„Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“
ZNAČKA
PŘÍLEŽITOSTI
OBCHODY
MOŽNOSTI
Ať již máte webové stránky makléře, realitní kanceláře a nebo jen web nemovitosti, každou z těchto stránek musíte co nejefektivněji dostat mezi lidi. Svými stránkami můžete stavit jak svůj brand, tak stejně tak můžete zvýšit potenciál prodeje nemovitosti a nebo celého developerského projektu. Díky pravidelným Google kampaním jsem jen letos několika násobně zvýšil návštěvnosti všech prezentací developerských projektů a u projektů, které nabízí více realitních kanceláří jsem se stal jediným a nebo minimálně většinovým prodejcem těchto domů. A důvod? Zcela jednoduchý. Klienti, kteří hledají nové bydlení, si svojí nemovitost vytipují na realitních serverech a následně jdou hledat na přímo developera. Že takových klientů moc není? Bohužel je jich většina. Každý den je stejná či podobná frekvence nejzásadnějších klíčových slov, díky kterým by byl developer jednoduše dohledatelný. U projektu v Praze Hostavicích, který mám ve své nabídce a to exluzivně je každý den frekvence klíčových slov "Domy Praha Hostavice" a "Domy Jahodnice" v úrovni 80 hledání za den a více.
Pokud bych nedokázal eliminovat tato rizika, tak by se stalo, že bych inzeroval, utrácel peníze za drahou inzerci na realitních serverech a developer by vesele prodával. A ve výsledku by to dopadlo tak, že by na příště se mnou již nespolupracoval, poněvadž si to dokázal prodat sám. To že to bylo primárně díky mé inzerci, mu již nevysvětlíte.
Proto kampaně u nabídky developerských projektů jsou prakticky nezbytností. I proto jsem dokázal jen letos prodat více jak 40 domů z nabídky developerů a to za zcela minimálních nákladů do inzerce na realitních serverech
Samostatnou kapitolou jsou weby nemovitostí. U těchto stránek není prioritou a snahou najít přímého zájemce, což samozřejmě neznamená, že by se tak nemohlo stát. Ale i zde se najde spousty klientů. kteří v zoufalé situaci, kdy nemohou delší dobu najít vysněnou nemovitost začnou dohledávat pomocí vyhledávačů. Do dnes mi chodí poptávky na nemovitosti, které jíž mám dávno prodané a v analýzách a jejich zdrojích vidím, že na nabídku karty či web nemovitosti přišly z organického hledání Google search.
Samozřejmě největším přínosem kampaní u prezentace nemovitostí není až tak koncový klient, jako spíše ukázka prezentace mé práce. Pro Vás to je další zdroj případné nové nabídky, poněvadž nikdy nevíte jaký klient si reklamu otevře a navštíví Váš web nemovitosti. A s velkou pravděpodobností s takto precizně odvedenou prací takovéhoto klienta zcela jistě oslníte, poněvadž který klient nebude chtít za stejně vysokou provizi realitní kanceláře tyto přidané hodnoty navíc.
Největší výhodou vyhledávání na Google je, že oslovujete pouze klienty, kteří nyní právě hledají a platíte pouze za skutečné kliknutí a ne za zobrazení reklamy, jako to bývá na sociálních sítích.
Postupem času, kdy Vám začnou stránky přibývat, můžete začít tvořit publika a postupně začít oslovovat Vaše návštěvníky webů remarketingovými reklamami. Tato reklama má hned dvě velké výhody. A to, že opět oslovujete klienty, kteří na Vašich stránkách již jednou byly a samozřejmě, pokud se těmto klientům bude stále objevovat Vaše reklama, kterou jim budete chtít předložit, tak v očích takovýchto klientů budete jako skutečně velká firma nebo úspěšný realitní makléř, který má všude reklamu.

PROPAGACE ZNAČKY

ZVÝŠENÍ PRODEJE

NOVÉ OBCHODY
Víte, že...?
slovní spojení "realitní kancelář" každý den zadá do vyhledávačů více jak 3000 lidí? Na seznamu to je více jak 1500 a na Google přes 2000. Proto argumentovat, že majitelé nemovitostí nechtějí prodávat s realitní kanceláří není opravdu na místě. Pouze se musíte umět rozhodnout, jestli chcete pracovat se studenými kontakty a nebo s klienty, co Vás hledají. Zároveň také musíte dát klientům možnost Vás najít, poněvadž organické vyhledávání většinou funguje u stránek s historií, obsahem a návštěvností...
Start
Základní nastavení kampaně pro rozjezd Vaší stránky.
Vhodné pro zviditelnění webu nemovitosti
- 1 reklamní sestava
- Rozšíření o 4 podstránky
- Rozšíření o popisky
- Rozšíření o volání
- Rozšíření o adresu
- Nastavení klíčových slov
- Zřízení účtu AdWords
Optimal
Nastavení Vaší kampaně a její optimalizace.
Nejvhodnější pro webovou prezentaci makléře
- až 3 reklamní sestavy
- Rozšíření o 6 podstránek
- Rozšíření o popisky
- Rozšíření o volání
- Rozšíření o adresu
- Nastavení klíčových slov
- Optimalizace po dobu 1 měsíce
- Vytvoření seznamu publik
- Zřízení účtu AdWords
Exlusive
Nastavení a optimalizace se správou Vašich kampaní.
Doporučujeme při dlouhodobých kampaních
- až 5 reklamních sestav
- Rozšíření až o 10 podstránek
- Rozšíření o popisky
- Rozšíření o volání
- Rozšíření o adresu
- Nastavení klíčových slov
- Vytvoření seznamu publik
- Optimalizace po dobu 3 měsíců
- Zřízení účtu AdWords
MÁTE ZÁJEM O DALŠÍ INFORMACE?
Nenašli jste zde přesně co potřebujete? Nevadí. Napište nám a zkusíme pro Vás najít přesně to co potřebujete. Vždy se najde nějaké optimální řešení.